loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

چترت و وا کن تو شب بارونی بیا با من به مهمونی دل نکنیم از هم به آسونی نه می تونم نه می تونی ماه اگه رو دریای تو آرومه تو بی تابی مثل موجا موج اگه تو آغوش تو بی تابه تو آرومی مثل دریا حرفام و باور

چترت و وا کن تو شب بارونی بیا با من به مهمونی

دل نکنیم از هم به آسونی نه می تونم نه می تونی

ماه اگه رو دریای تو آرومه تو بی تابی مثل موجا

موج اگه تو آغوش تو بی تابه تو آرومی مثل دریا

حرفام و باور کن تو چشات موج و می بینم

با عشق من سر کن بذا پیش تو بشینم

اگه بارون بیاد آواز ما از عطر دلتنگی پره

خیس چشات میشم ببین بارون به برگا می خوره

♫♫♫

ابرا که بارونی بشن عطر تو میگیره تنم

بیا کنار من بمون تا دل به دریا بزنم

نمی خوام که از صدای تو به شهر بارون برسم

بس که صدا زدم تو رو بوی تو میده نفسم

چترت و وا کن تو شب بارونی بیا با من به مهمونی

دل نکنیم از هم به آسونی نه می تونم نه می تونی

ماه اگه رو دریای تو آرومه تو بی تابی مثل موجا

موج اگه تو آغوش تو بی تابه تو آرومی مثل دریا

حرفام و باور کن تو چشات موج و می بینم

با عشق من سر کن بذار پیش تو بشینم

اگه بارون بیاد آواز ما از عطر دلتنگی پره

خیس چشات میشم ببین بارون به برگا می خوره

درباره علی اصحابی ,
نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 05 مهر 1394 زمان : 23:54 بازدید : 163 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی