loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

میگن با غریبه نشستی گلم نه باور نکردم تو که با منی چه بوی عجیبی گرفته تنت مگه عطر مردونه هم میزنی یروز عاشقونه صدام کردی و یروز بی بهونه رهام میکنی من از آتیش حرف مردم پرم تو  ایستادی راحت

میگن با غریبه نشستی گلم

نه باور نکردم تو که با منی

چه بوی عجیبی گرفته تنت

مگه عطر مردونه هم میزنی

یروز عاشقونه صدام کردی و

یروز بی بهونه رهام میکنی

من از آتیش حرف مردم پرم

تو  ایستادی راحت نگام میکنی

♫♫♫

پشیمونم از اعتمادم به تو

پشیمونم از انتخاب خودم

یه حرفایی هست که نمیشه بگم

مثه بغضی که مریضش شدم

مثه بغضی که مریضش شدم

♫♫♫

کی اومد سر عشقمون عشق من

نمیخوام بفهمم نمیخوام بگم

به سختی به رویام رسیدم ولی

یکی دگه راحت گرفتش ازم

پشیمونم از اعتمادم به تو

پشیمونم از انتخاب خودم

یه حرفایی هست که نمیشه بگم

مثه بغضی که مریضش شدم

مثه بغضی که مریضش شدم

نظرات (0) تاریخ : جمعه 10 مهر 1394 زمان : 23:23 بازدید : 120 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی