loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

دلم خوش بود که تو هستی اگه ترکم کنه دنیا میمونه رد پای عشق میون لحظه هایه ما دلم خوش بود که تو هستی منم تا صبح بیدارم برات از هر دری میگم دلم خوش بود تو رو دارم نگیرش لحظه های شادم و از من همون

دلم خوش بود که تو هستی

اگه ترکم کنه دنیا میمونه رد پای عشق

میون لحظه هایه ما

دلم خوش بود که تو هستی

منم تا صبح بیدارم برات از هر دری میگم

دلم خوش بود تو رو دارم

نگیرش لحظه های شادم و از من

همون چیزی که دل میخواد و از من

تو که تو یاد من زیباترینی

اگه رفتی نگیر ایراد و از من

♫♫♫

کنار تو نه دلتنگی نه افسوس و نه تنهایی

نه حتی ذره ای حسرت شبایی که تو اینجایی

کنار تو برایه من یه دنیا حسه آرامش

برام یک نقطه ی امنه به حد مرگ میخوامش

نگیرش لحظه های شادم و از من

همون چیزی که دل میخواد و از من

تو که تو یاد من زیباترینی

اگه رفتی نگیر ایراد و از من

♫♫♫

نظرات (0) تاریخ : شنبه 11 مهر 1394 زمان : 21:04 بازدید : 103 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی