loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

مادر من مادر من در طوافری عطر تو خدار و دیدم مادر من مادر من با تو به شکوه و زیبایی رسیدم آسمان در عمق چشمت ریشه دارد خنده کن تا در زمین باران ببارد من کجا و ترسم از دیوار و بن بست تا که رد پای ت

مادر من مادر من در طوافری عطر تو خدار و دیدم

مادر من مادر من با تو به شکوه و زیبایی رسیدم

آسمان در عمق چشمت ریشه دارد

خنده کن تا در زمین باران ببارد

من کجا و ترسم از دیوار و بن بست

تا که رد پای تو مرز بهشتست

لمس دستت لمس دریاست

با تو از هر سرابی در امانم

تا گلو در تبر در خزانم

پیش تو من بهاری ناگهانم

♫♫♫

مادر من مادر من سجده ی فرشته ها به دامنه تو

مادر من مادر من راز خلقت در نگاه روشنه تو

مادر من مادر من

سجده ی فرشته ها به دامنه تو

مادر من مادر من

راز خلقت در نگاه روشنه تو

شعله ها بر جمع زدن جز زندگی نیست

رسم پروانه به جز پروانگی نیست

عشق تو اما برایه این جهانست

نقطه ی تلفیقه خاک و آسمانست

لمس دستت لمس دریاست

با تو از هر سرابی در امانم

تا گلو در تبر در خزانم

پیش تو من بهاری ناگهانم

درباره سالار عقیلی ,
نظرات (0) تاریخ : شنبه 11 مهر 1394 زمان : 21:14 بازدید : 129 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی