loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

میخوای جدا بشیم اما کجا برم وقتی تو مقصدی این شهر لعنتی کاش جاده ای نداشت که دست تکون ندی چی غیر مردنم توجیح میکنه از تو عبورم و این خودکشیه که تسلیم تو کنم حتی غرورم و ♫♫♫ اقرار میکنم بعد از ت

میخوای جدا بشیم اما کجا برم

وقتی تو مقصدی

این شهر لعنتی کاش جاده ای نداشت

که دست تکون ندی

چی غیر مردنم توجیح میکنه از تو عبورم و

این خودکشیه که تسلیم تو کنم حتی غرورم و

♫♫♫

اقرار میکنم بعد از تو زندگی مرگه مسلمه

با اینکه مردنم مثله شکستنم خیلی برات کمه

میبوسمت ولی احساس میکنم از دست میدمت

از من گله نکن دنیا دو روزه و شاید ندیدمت

میخوای جدا بشیم اما کجا برم وقتی تو مقصدی

این شهر لعنتی کاش جاده ای نداشت که دست تکون ندی

چی غیر مردنم توجیح میکنه از تو عبورم و

این خودکشیه که تسلیم تو کنم حتی غرورم و

نظرات (0) تاریخ : شنبه 11 مهر 1394 زمان : 21:22 بازدید : 369 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی