loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

کجا داری میری مگه به جز خونه ی من تو جایی داریسرمو میذاشتم روی دستات عزیزموقتی میخوابیدم به کی پیام میدادیچطوری دلت اومد اینهمه تاوانتو دادم بس نبود یعنیتو دارو ندارمی اینا که چیزی نیستتا آخر عمر توی

کجا داری میری مگه به جز خونه ی من تو جایی داری
سرمو میذاشتم روی دستات عزیزم
وقتی میخوابیدم به کی پیام میدادی
چطوری دلت اومد اینهمه تاوانتو دادم بس نبود یعنی
تو دارو ندارمی اینا که چیزی نیست
تا آخر عمر توی قاب عکس منی

ولی بزن بشکون تمومه لحظه هامو
همه جا جار بزن بذار ببینن عکسه مارو
یه روز منو توام خیلی خوش بودیم با هم
تو بخندو بگیر ازم خنده هامو
من که عادت دارم همیشه به نبودت
به دست کشیدن روی گردن کبودت
مگه تو این مدت کم بازیچت بودم
تو برو تمومه خوبیام حرومت
بعد ۵ سال دیدی به کجا کشیدیم
حالا جفتمون به اوج شهرت رسیدیم
بهت بها دادم خوده من مقصرم
برو درو باز کن گُرگا منتظرن
بریز آبرومو زندگیمو کشیدی به لجن
برو دیگه چرا بیرون نمیکشی ازم
مگه عکس نبودی چیزی گذاشتی بمونه
برو کلیدارم بده برو گمشو از خونه

♫♫♫

آخه چقد ، چقد از تو کشیدم
به خاطرت از همه چی من دست کشیدم
گفتی نمیتونم دورو ورت خیلی شلوغه
به خاطرت دور همرو خط کشیدم
آخه چقد ، چقد ندید بگیرم
همه میدونستن اسمه تو بود رو اسمم
اون عکسی که خودت انداختی ازم
یه روزم اونو میای میبینی روی عطرم
ببین چی مونده ازم به جز تیکهای عصبی
یه مشت قرص که اسم همشو بلدی
آخر سر همینا کارمو میسازه
میمونم تو حسرت عشق ابدی
نه نمیخوام دلت بسوزه
وابستگیت فقط واسه ی دو روزه
از پیشم برو برو پیشه نفر بعدی
نوش جونت هر چی از بغلم کندی

درباره علی بابا ,
نظرات (0) تاریخ : جمعه 15 آبان 1394 زمان : 23:11 بازدید : 136 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی