loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

جرح زخم جیتک وفینی جرح وأهدیت جرحی جرح به زخمی به سوی تو آمدم و تو زخمی دیگر به آن اضافه کردی صارو بدل الواحد فی القلب لک جرحین حالا به جای یکی دو تا دارم، در قلبم دو زخم او توست یالله إنبسطت الحین

جرح
زخم

جیتک وفینی جرح وأهدیت جرحی جرح
به زخمی به سوی تو آمدم و تو زخمی دیگر به آن اضافه کردی

صارو بدل الواحد فی القلب لک جرحین
حالا به جای یکی دو تا دارم، در قلبم دو زخم او توست

یالله إنبسطت الحین
ادامه بده و خوشحال باش

شایلنی من بالک شایف علی حالک
مرا از ذهنت بیرون کردی و فکر کردی بهتر از منی

دایم تعذبنی مابین حین وحین
همیشه و همیشه مرا عذاب دادی و باز هم تکرار می کنی

محروم انا وشوقی من أبسط حقوقی
من محروم شدم و اشتیاقم کمترین حق منست

لا القلب معک ارتاح لاعیونی مرتاحین
قلب من با تو راحت نبود، چشمهایم هم آرامش نداشتند

صعبه انی أتحمل والأصعب أکمل
برای من تاب این سخت و دشوار و ادامه اش ناممکن است

خلاص مافینی وأبی الفراق یحین
همینست، من نمی توانم انجامش دهم و فکر می کنم وقت جدایی بالاخره رسیده است

درباره متن آهنگ عربی ,
نظرات (0) تاریخ : شنبه 16 آبان 1394 زمان : 8:56 بازدید : 202 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی