loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

  واسه خندیدن تو دنیا رو بهم میریزمپای هرچی که باشه میمونم با تو عزیزم تویی کنارم همه جا هر نفس شونه به شونهبا تو میمونم فقط مال ِ منی یادت بمونه گُلم ناز گُل من بانوی نازک دل منگُل خوشگل من ش

 

واسه خندیدن تو دنیا رو بهم میریزم
پای هرچی که باشه میمونم با تو عزیزم

تویی کنارم همه جا هر نفس شونه به شونه
با تو میمونم فقط مال ِ منی یادت بمونه

گُلم ناز گُل من بانوی نازک دل من
گُل خوشگل من شدی مشکل من

♫♫♫

تو که نیستی بیقرارم همش چشم انتظارم
به هیچی توی دنیا هیچ احساسی ندارم
خودتم میدونی بی تو خرابه حالم
همه چیم تویی تو توی تموم عالم

گُلم ناز گُل من بانوی نازک دل من
گُل خوشگل من شدی مشکل من
گُلم ناز گُل من بانوی نازک دل من
گُل خوشگل من شدی مشکل من

♫♫♫

واسه خندیدن تو دنیا رو بهم میریزم
پای هرچی که باشه میمونم با تو عزیزم
تویی کنارم همه جا هر نفس شونه به شونه
با تو میمونم فقط مال ِ منی یادت بمونه

گُلم ناز گُل من بانوی نازک دل من
گُل خوشگل من شدی مشکل من

♫♫♫

تو که نیستی بیقرارم همش چشم انتظارم
به هیچی توی دنیا هیچ احساسی ندارم
خودتم میدونی بی تو خرابه حالم
همه چیم تویی تو توی تموم عالم

گُلم ناز گُل من بانوی نازک دل من
گُل خوشگل من شدی مشکل من
گُلم ناز گُل من بانوی نازک دل من
گُل خوشگل من شدی مشکل من

درباره بلک کتس ,
نظرات (0) تاریخ : شنبه 28 آذر 1394 زمان : 17:46 بازدید : 235 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی