loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

اصلا  تو حواست نیست من محو تماشاتم تو فکر یکی دیگه من پای قدم هاتم تو راه میری آهسته من پشت سرت هستم فکر تورو می خونم محکم به تو چشم بستم   دنیات پر احساسه اما واسه من جا نیست صدبار منو م

اصلا  تو حواست نیست
من محو تماشاتم
تو فکر یکی دیگه
من پای قدم هاتم
تو راه میری آهسته
من پشت سرت هستم
فکر تورو می خونم
محکم به تو چشم بستم

 

دنیات پر احساسه
اما واسه من جا نیست
صدبار منو می بینی
اما حسی پیدا نیست
حتی توی رویاتم
انگار واسه من جا نیست
صدبار منو می بینی
اما حسی پیدا نیست

 ♫♫♫

اصلا  تو حواست نیست
من محو تماشاتم
تو فکر یکی دیگه
من پای قدم هاتم

درباره باران ,
نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 26 فروردین 1394 زمان : 14:03 بازدید : 237 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی