loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

ماتیجى هنا بیا اینجا ماتیجى هنا وانا احبک علشان اعیش على حسک حبیبى ده انت الدنیا وانا اموت لو غیرى یمسک ما تیجى هنا خد فکره ده انا بالنسبه لک بکره استاذه فى الدنیا مذاکره کمل روحى ده انا نصک بیا اینج

ماتیجى هنا
بیا اینجا

ماتیجى هنا وانا احبک علشان اعیش على حسک
حبیبى ده انت الدنیا وانا اموت لو غیرى یمسک
ما تیجى هنا خد فکره ده انا بالنسبه لک بکره
استاذه فى الدنیا مذاکره کمل روحى ده انا نصک
بیا اینجا، من عاشقتم، تو حست زندگی میکنم
عشق من، تو همه دنیایی و من اگه حتی کسی لمست کنه میمیرم
بیا اینجا و یه فکری بکن، من آینده توام
بازیگری که آینده رو بازی میکنه و میسازه
من روحتو کامل میکنم
من نیم تو هستم

ده غرامنا ما بینا واخده انا بالى ده انا مش ننه
بکره اهو باین قدامنا وانا اکتر واحده تحسک
میتونم عشقمونو احساس کنم
میدونم که دیگه بچه نیستم
آینده درست پیش روی ماست
من همون کسی هستم که تو رو احساس میکنه

حبیبى نیتى صافیه وانت هتیجى هنا بالعافیه
تهرب وتروح فی الننى ده انا دکتوره فى الجغرافیا
ما تیجى واعقلها قولى بحبک ما تقولها
حبیبى ده انا واحده عادیه الکلمه الحلوه تاکلها
من صادق و صریحم، بیا سمت من
کجای میخوای بری، من سازنده سرزمین هستم
بیا اینجا و هر چی تو ذهنته بگو
به من بگو که: عاشقتم
عزیزم، من ساده و بی آلایشم
کسی که میتونی با چند کلمه ساده دلش رو ببری

ده غرامنا ما بینا واخده انا بالى ده انا مش ننه
بکره اهو باین قدامنا وانا اکتر واحده تحسک
میتونم عشقمونو احساس کنم
میدونم که دیگه بچه نیستم
آینده درست پیش روی ماست
من همون کسی هستم که تو رو احساس میکنه

درباره متن آهنگ عربی ,
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 27 فروردین 1394 زمان : 1:57 بازدید : 5631 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی