loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

اوکى بسیار خوب بعد مارتبت ترتیباتى ان انت طلعت من حیاتى وقتی به اوضاع سر و سامان دادم، پس از این که از زندگیم بیرون رفتی اخترت ارجع معاک اهاتى اصلى محرمتش تصمیم گرفتم گلایه هایم را به تو بازگردانم،


اوکى
بسیار خوب

بعد مارتبت ترتیباتى ان انت طلعت من حیاتى
وقتی به اوضاع سر و سامان دادم، پس از این که از زندگیم بیرون رفتی

اخترت ارجع معاک اهاتى اصلى محرمتش
تصمیم گرفتم گلایه هایم را به تو بازگردانم، توقف نکردم

اه ما انا غاویه اتعب یاناس عیونى علشان الحب صدقونى
آه مردم، به خاطر عشق چشمانم را خسته کردم، باورم کنید

ما انا لو حبیت تابت عیونى یعنى ما اجرمتش
اگر چشمانم را دوست داشته باشم توبه می کنم، نتیجه این که اشتباهی نکردم

مش قولتلى اسکتى هتصرف ادینى سکت
تو گفتی ساکت باشم و مدیریتش میکنی؟ بسیار خوب، من ساکتم

علقتنى سیبتنى فى الهوا وکمان هتلت
معلق نگاهم داشتی، رهایم کردی و من هنوز همانجا هستم

شوف کام مره غلط یاحبیبى وانا فوت
نگاه کن ببین چقدر اشتباه کرده ای عزیزم، و من هنوز پیش میروم

حتى معادنا کان الساعه سته سته واهى سته وتلت
از وقتی ساعت ۰۶:۰۶ بود تا حالا که ۰۶:۲۰است

طب عارف یااسمک ایه خلاصه الموضوع
کسی که اسمت را هم فراموش کردم، میدانی یعنی چه؟

اول ما قول اوکى لازم تقول مسموع
وقتی میگویم بسیار خوب، تو باید بگویی شنیدم

سیبتنى ومشیت سبع لیالى مسالتش یوم رحمت حالى
برای هفت شب رفتی و از من نپرسیدی، توجهی نشان ندادی

عندک مشکلتى حلهالى اسبوع ولا همک
تو مشکل مرا داری، برایم حلش کن، یک هفته تمام و اهمیت ندادی

قلبک غلطان وانا اللى اجیله والله برافو شد حیله
قلبت اشتباه می کند و منم که سویش میروم. بسیار خوب، آفرین. او هنوز قویست

عارف لو جیت وهتحمیله ذنبک على جمبک
میدانی اگر سویش آیی، گناه تو هنوز گناه توست

درباره متن آهنگ عربی ,
نظرات (0) تاریخ : شنبه 29 فروردین 1394 زمان : 12:04 بازدید : 262 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی