loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

سنه ورا سنه سال پس از سال سنه ورا سنه ورا سنه ورا سنه سال پس از سال، سال پس از سال مشتاق القلب لسه لیک قلبم هنوز منتظر توست وبدوب وبغیر واموت علیک می سوزد و حسادت می کند و برای داشتن تو می میرد وا

سنه ورا سنه
سال پس از سال

سنه ورا سنه ورا سنه ورا سنه
سال پس از سال، سال پس از سال

مشتاق القلب لسه لیک
قلبم هنوز منتظر توست

وبدوب وبغیر واموت علیک
می سوزد و حسادت می کند و برای داشتن تو می میرد

والروح هیمانه طایره لیک
و نزدیک است که روحم سوی تو پرواز کند

تسألنی علی حبی انا انا انا
تو از من از عشقم می پرسی

حبیبی انت روحی انا
عزیزم تو روح و جان منی

وبقربک انت دوقت الهنا
و من در حضور تو محبت را می چشم

سهرانه معاک وادوب معاک
با تو بی خوابم و می سوزم

والروح همها حلمها لقاک
روحم پریشان است و رویایم دیدار با توست

وهواک میال اعیش هواک
و هنگامی که عشقت به من متمایل می شود، با عشقت زندگی می کنم

وبتسأل لیه
و چرا می پرسی

اه من الشوق شوق العیون
آه از شور، شور چشمها

وانا لما الاقیک دایما بکون
و وقتی تو را یافتم، همیشه هستم

طایره بفرحتی عاشقه بجنون
با شادیم پر می کشم و دیوانه وار زندگی می کنم

درباره متن آهنگ عربی ,
نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 31 فروردین 1394 زمان : 14:36 بازدید : 1229 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی