loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

خبرنى به من اطلاع بده خبرنى کیف مقضى ایامک ریحنى شوى به من خبر بده که روزهایت را چگونه می گذرانی، مرا کمی آسوده کن حبیبى انا لازم اعرف اذا بعدک بتفکر فى ای عشق من، باید بدانم، اگر هنوز به من فکر می

خبرنى
به من اطلاع بده

خبرنى کیف مقضى ایامک ریحنى شوى
به من خبر بده که روزهایت را چگونه می گذرانی، مرا کمی آسوده کن

حبیبى انا لازم اعرف اذا بعدک بتفکر فى
ای عشق من، باید بدانم، اگر هنوز به من فکر می کنی

بسمع عنک اشیا ومابصدق شو لصایر فیک
چیزهایی از آنچه برای تو اتفاق افتاده می شنوم و باور نمی کنم

بزعل من حالى وبرضى لحظه مابقدر جافیک
از خودم ناراحت و سپس راضی می شوم، یک لحظه هم نمی توانم به تو ستم کنم

بعرف هاى حالى یتمضا ولازم انا ابقى حوالیک
می دانم که این نیز می گذرد و باید در کنارت بمانم

واتحمل کل جنونک بس انت هونها علیى
و دیوانگی هایت را تحمل می کنم، فقط تو به من آسان بگیر

درباره متن آهنگ عربی ,
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 زمان : 2:22 بازدید : 159 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی