loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

من تو رو دوست دارم اندازه دنیانمیتونم که بمونم بی تو اینجاشبا وقتی میمونم خسته و تنهاتا بیای میشمرم ثانیه ها راتو همونی . سهم من از عاشقی و آشناییاگه دوری اگه نزدیک . با دل من همصداییغمگین و تنها بودم

من تو رو دوست دارم اندازه دنیا

نمیتونم که بمونم بی تو اینجا

شبا وقتی میمونم خسته و تنها

تا بیای میشمرم ثانیه ها را

تو همونی . سهم من از عاشقی و آشنایی

اگه دوری اگه نزدیک . با دل من همصدایی

غمگین و تنها بودم وقتی تو پیدا شدی . گل باغم شدی

واسه تشنگیها . یه بهانه تا من بمونم اینجا

غمگین و تنها بودم وقتی تو پیدا شدی . گل باغم شدی

واسه تشنگیها . یه بهانه تا من بمونم اینجا

من میخوام پنجره ها رو به خورشید وا بشه

شب دلتنگی از این خونه بره . تو بمونی

من میخوام روزای بد . روز آفتابی بشه

شب خاکستری . مهتابی بشه . تو بمونی

تو بمونی . تو که دستات داره بوی مهربونی

غمگین و تنها بودم وقتی تو پیدا شدی . گل باغم شدی

واسه تشنگیها . یه بهانه تا من بمونم اینجا

غمگین و تنها بودم وقتی تو پیدا شدی . گل باغم شدی

واسه تشنگیها . یه بهانه تا من بمونم اینجا

من میخوام پنجره ها رو به خورشید وا بشه

شب دلتنگی از این خونه بره . تو بمونی

من میخوام روزای بد . روز آفتابی بشه

شب خاکستری . مهتابی بشه . تو بمونی

تو بمونی . تو که دستات داره بوی مهربونی

غمگین و تنها بودم وقتی تو پیدا شدی . گل باغم شدی

واسه تشنگیها . یه بهانه تا من بمونم اینجا

غمگین و تنها بودم وقتی تو پیدا شدی . گل باغم شدی

واسه تشنگیها . یه بهانه تا من بمونم اینجا

درباره مهستی ,
نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 زمان : 19:01 بازدید : 221 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی