loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

نفرین به تو که نیستی نفرین به غم که هست نفرین به این دلی که از رفتنت شکست نفرین به خاطراتت که توی ذهنمه نفرین به خونه ای که بی تو جهنمه نفرین به این کاری که با دلم کردی من دوستت دارم با این

نفرین به تو که نیستی

نفرین به غم که هست

نفرین به این دلی که از رفتنت شکست

نفرین به خاطراتت که توی ذهنمه

نفرین به خونه ای که بی تو جهنمه

نفرین به این کاری که با دلم کردی

من دوستت دارم با اینکه نامردی

نفرین به این کاری که با دلم کردی

من دوستت دارم کاشکی که برگردی

    ♫♫♫

 

نیستی بخوای ببینی بی تو چی میکشم

رفتی که از همیشه دیوونه تر بشم

من موندم و هوای بارونیه خودم

هر روز دعوتم به مهمونیه خودم

من موندم و اتاقی که سرد و ساکته

من موندم و هوایی که چشم براهته

درباره مازیار فلاحی ,
نظرات (1) تاریخ : یکشنبه 03 خرداد 1394 زمان : 18:54 بازدید : 258 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عاطفه در تاریخ 1394/03/04 و 2:49 دقیقه ارسال شده است

نیستی بخوای ببینی
نه خواستی بخوای ببینی
ممنووووون
پاسخ : تصحیح شد.ممنون


کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی