loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

دریا دل من دوباره دل تنگه آهنگ صداش توی این آهنگه دریا من و اون تورو با هم دیدیم آرامش و از نفسات فهمیدیم دریا تو میدونی که جای پای اون کجا بوده دریا تو میفهمی که واسه جدایی ما زوده دریا من و او

دریا دل من دوباره دل تنگه

آهنگ صداش توی این آهنگه

دریا من و اون تورو با هم دیدیم

آرامش و از نفسات فهمیدیم

دریا تو میدونی که جای پای اون کجا بوده

دریا تو میفهمی که واسه جدایی ما زوده

دریا من و اون مثل ساحل و مثل موج میمونیم

دنیا چیکار کردی با ما آخه بی هم نمیتونیم

♫♫♫

دریا همیشه مارو آروم کردی

با خاطره هاش تو چقدر پردردی

تو چی میدونی تو که تنها نیستی

وقتی نباشه دگه دریا نیستی

دریا تو میدونی که جای پای اون کجا بوده

دریا تو میفهمی که واسه جدایی ما زوده

دریا من و اون مثل ساحل و مثل موج میمونیم

دنیا چیکار کردی با ما آخه بی هم نمیتونیم

درباره امین رستمی ,
نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 03 خرداد 1394 زمان : 18:57 بازدید : 3721 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی