loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

تو خیابون اگه دوره گردم نمیخوام بدونه کسی که گریه کردم تو جای پاتو رو دلم ندیدی خوبه اینکه تو به آرزوت رسیدی بارون نمیخوام بباره اخه کسی که دگه کسی و دوس نداره حالا هرچی دارم فقط این اتاقه پرخاط

تو خیابون اگه دوره گردم

نمیخوام بدونه کسی که گریه کردم

تو جای پاتو رو دلم ندیدی

خوبه اینکه تو به آرزوت رسیدی

بارون نمیخوام بباره

اخه کسی که دگه کسی و دوس نداره

حالا هرچی دارم فقط این اتاقه پرخاطراته پر اتفاقه

♫♫♫

دل دل نکن اگه عاشقی برگرد

خوشبختی از اینجا با تو سفر کرد

تنگه دل من تنها غم دوریت من و دیوونه تر کرد

کم کم همه چی از یاد تو میره

قلبم جدایی و یاد نمیگیره

برگرد تو که میدونستی یکی اینجاست که بی تو میمیره

♫♫♫

تو خیابون اگه دوره گردم

نمیخوام بدونه کسی که گریه کردم

تو جای پاتو رو دلم ندیدی

خوبه اینکه تو به آرزوت رسیدی

وقتی که دلم میگیره  میبینم تو آیینه یه جوون که پیره

تو خیلی ساده میگی که سرنوشته واسه من جهنم واسه تو بهشته

دل دل نکن اگه عاشقی برگرد

خوشبختی از اینجا با تو سفر کرد

تنگه دل من تنها غم دوریت من و دیوونه تر کرد

کم کم همه چی از یاد تو میره

قلبم جدایی و یاد نمیگیره

برگرد تو که میدونستی یکی اینجاست که بی تو میمیره

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 05 خرداد 1394 زمان : 17:46 بازدید : 111 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی