loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

تو نمیتونی به من فکر کنی وقتی تو گذشته هات درگیری نمیتونم خودمو گول بزنم تو هنوزم واسه اون میمیری عشق من تو که گناهی نداری وقتی یادت نمیرن خاطره ها همه چی تقصیر من بود میدونم نتونستم جاشو پر کن

تو نمیتونی به من فکر کنی

وقتی تو گذشته هات درگیری

نمیتونم خودمو گول بزنم

تو هنوزم واسه اون میمیری

عشق من تو که گناهی نداری

وقتی یادت نمیرن خاطره ها

همه چی تقصیر من بود میدونم

نتونستم جاشو پر کنم برات

گریه ی مرد که دیدن نداره

وایسادی چیرو تماشا میکنی

ما دیگه حرفامونو باهم زدیم

چرا هی این پا و اون پا میکنی

نمیدونم بار چندمه دلم روی دسته این و اون میمیره

ولی میدونم که عاقبت یه روز آه من جدایی رو میگیره

♪♪♪♪♪♪♪♪

آب از آب تکون نمیخوره برو

بزار من بمونمو خاطره هام

فکر تنها شدن منو نکن

من یه جوری با خودم کنار میام

از تو و هر چی که بینمون گذشت

حتی یک لحظه پشیمون نیستم

مث  هر بار میخورم زمین ولی مث  هر بار پامیشم وایمیسم

گریه ی مرد که دیدن نداره

وایسادی چیرو تماشا میکنی

ما دیگه حرفامونو باهم زدیم

چرا هی این پا و اون پا میکنی

نمیدونم بار چندمه دلم روی دسته این و اون میمیره

ولی میدونم که عاقبت یه روز آه من جدایی رو میگیره

درباره حمید عسکری ,
نظرات (1) تاریخ : چهارشنبه 06 خرداد 1394 زمان : 14:02 بازدید : 214 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پدرام در تاریخ 1394/03/06 و 17:13 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از اینکه این پست رو گذاشتید.
فقط آب از آب تکون نمی خوره برو
بزار من بمونمو خاطره هام نه خاطره هات


کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی