loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

منو صدا نزن دارم میرم از این دنیا، منو صدا نزن کار ما گذاشت از این حرفا اون روزایی که گفتن دیدی رسید آخر منو صدا نزن یخ زدم تو این سرما دستامو محکم نگیر الان وقت این کارا نیست من دیگه رفتم چی دا

منو صدا نزن

دارم میرم از این دنیا، منو صدا نزن

کار ما گذاشت از این حرفا

اون روزایی که گفتن دیدی رسید آخر

منو صدا نزن یخ زدم تو این سرما

دستامو محکم نگیر الان وقت این کارا نیست

من دیگه رفتم چی داری بگی از این فردا

آخه لامصب گریه هات فایده نداره

الان سرده دستام یادته تو اون شبها

چقدر زجه میزدم عین خیالتم نبود

دلش جای دیگه خوش بود وقتی کنار من نبود

واسه چی گریه میکنی من که گفتم بریدم

تیغو کشیدم رو رگم وقتی آخرش رسیدم

یادته پشت خطت شبونه چقدر گریه کردم

من که آدمی نبودم بخوام واست دردسرشم

بگو تو حرف بزن من که حرفامو زدم

راستی به اون دوستات بگو دیگه دستپاچه نشن

تا کصافت کاریتو بخوان بپوشونن

یادته میگفتم بلاخره یه روز اومد

که بریو هر دوتایه ما سفید بپوشیم

حالا باید بگی عکسامو بسوزنن

تو خوشبخت شدی ولی منو نگا

چشام بستس بلاخره نشد یه بار

قشنگ نگام بکنی عشقو بخونی از چشام

آسمون دلش گرفته بهش بگو ببار

کار از این حرفا گذشته

من دیگه برنمیگردم

از دلم نپرس یه عمره

بیتو همخونه ی دردم

کار از این حرفا گذشته، منو کشتیو ندیدی

با این دورنگی تو به آرزوت رسیدی

شکستم پای تو ندیدی خستم

من نشستم پای تو چشامو بستم

بریدم ندیدی لحظه ی آخر ، که با حرفات کشیدم تیغو رو دستم

با این دورنگی تو به آرزوت رسیدی

شکستم پای تو ندیدی خستم

من نشستم پای تو چشامو بستم

بریدم ندیدی لحظه ی آخر که با حرفات کشیدم تیغو رو دستم

آسمون دلش گرفته بگو گریه کنه

ببین خاک سرده یکیه عین توه

بگو بریزن روم دنیارو نبینم بیشتر

من که دل ندادم هبچ وقت به غیر خودت

بگو اشک نریزن به خدا راحتم

دیگه نگاه نمیکنم به ساعتم

که کجاییو پیش کی نشستی الان

بگو خاکم کنن به خدا راحتم

راستی اون حلقمون هنو دستته

مال خودت دیگه نمیگم پس بده

دیگه نیستم آخه

مگه نمیبینی مردم ، یکی میگفت هر چی کشیدی حقته

آره حقمه خوب خدایی راس میگفتن

چیزی درست نمیشه بگو چه مرگته

همه مشکل یپوشیدم من لباس سفید

خیلی زود دیر میشه

بهش تو رو خدا بگین

من نمیگذرم ازش خدا جوابشو میده

آهش میگیرتت اون کسی که به این جا رسیده

چقدر مثل همیم هردومون شب حجلمونه

تو، تو آغوش اون پس اینجا ته قصمونو

به خاکم چنگ ننداز

بزار آروم بگیرم این بهتر از اونه که تو رو با اونببینم

این بهتره به خدا بزار راحت بخوابم

دلم گرفته میخوام زیر بارون بشینم

درباره بهزاد پکس ,
نظرات (0) تاریخ : جمعه 08 خرداد 1394 زمان : 13:15 بازدید : 318 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی