loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

ترسم از اینه که دنیات عوض بشه از عشق گفتنت حرفات عوض بشه میترسم از تو و روزای بعد تو این قلب عاشق و تنهای بعد تو میری که کم بشه حست به قلب من میری که دیگران هرچی میخوان بگن هستی ولی چه سود میری

ترسم از اینه که دنیات عوض بشه

از عشق گفتنت حرفات عوض بشه

میترسم از تو و روزای بعد تو

این قلب عاشق و تنهای بعد تو

میری که کم بشه حست به قلب من

میری که دیگران هرچی میخوان بگن

هستی ولی چه سود میری ولی چه زود

قبل از تو این همه حسم قوی نبود

من بعد رفتنت دیوونه میشم و

آباد بودم و ویرونه میشم و

خوشحال میشی از رنجوندن من و

دلگرم میشی از ترسوندن من و 

من بعد رفتنت دیوونه میشم و

آباد بودم و ویرونه میشم و

خوشحال میشی از رنجوندن من و

دلگرم میشی از ترسوندن من و 

♫♫♫

میمیرم از تب دوری و بیخودی هی فکر میکنم تو عاشقم شدی

دلتنگیای من کار همیشمه یادت بجای تو هرلحظه پیشمه

میری که کم بشه حست به قلب من میری که دیگران هرچی میخوان بگن

هستی ولی چه سود میری ولی چه زود قبل از تو این همه حسم قوی نبود

من بعد رفتنت دیوونه میشم و آباد بودم و ویرونه میشم و

خوشحال میشی از رنجوندن من و دلگرم میشی از ترسوندن من و

من بعد رفتنت دیوونه میشم و آباد بودم و ویرونه میشم و

خوشحال میشی از رنجوندن من و دلگرم میشی از ترسوندن من و

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 01 تیر 1394 زمان : 0:26 بازدید : 138 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی