loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

داره بارون میاد نم نم بی تو بدجوری غم دارم تو این لحظه ی رویایی کنارم تورو کم دارم برات من مینویسم نباشی من چرا باشم یعنی میشه که تو چشمات تو هر ثانیه پیدا شم ♫♫♫ روزایی که تو نیستی و م

داره بارون میاد نم نم بی تو بدجوری غم دارم

تو این لحظه ی رویایی کنارم تورو کم دارم

برات من مینویسم نباشی من چرا باشم

یعنی میشه که تو چشمات تو هر ثانیه پیدا شم

♫♫♫

روزایی که تو نیستی و میخوام خط بکشم روشون

تا که دگه برنگردن دلم و با عشق بپوشون

پناه خستگی من اون گرمیه آغوشته

این دوتا چشم بی قرار هر روز و شب به راهته

♫♫♫

با تو بارون و دوست دارم تو هم باید پیشم باشی

کشیدم توی رویاها تورو تو حوض نقاشی

برات من مینویسم نباشی من چرا باشم

یعنی میشه که تو چشمات تو هر ثانیه پیدا شم

روزایی که تو نیستی و میخوام خط بکشم روشون

تا که دگه برنگردن دلم و با عشق بپوشون

پناه خستگی من اون گرمیه آغوشته

این دوتا چشم بی قرار هر روز و شب به راهته

نظرات (0) تاریخ : جمعه 05 تیر 1394 زمان : 19:39 بازدید : 192 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی