loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

حس خوبی نیست اصلا وقتی دلت میگیره از هر کجا رد میشی چشمات اون و میبینه حس خوبی نیست اصلا وقتی ذهنت درگیره وقتی یادش میفتی وقتی گریت میگیره چشمات و میبندی میخندی بازم وقتی حرفات و من یادت میند

حس خوبی نیست اصلا وقتی دلت میگیره

از هر کجا رد میشی چشمات اون و میبینه

حس خوبی نیست اصلا وقتی ذهنت درگیره

وقتی یادش میفتی وقتی گریت میگیره

چشمات و میبندی میخندی بازم وقتی حرفات و من یادت میندازم

با اینکه میدونم دروغ محضه بازم رویاهام و با تو میسازم

چشمات و میبندی میخندی بازم

وقتی حرفات و من یادت میندازم

با اینکه میدونم دروغ محضه

بازم رویاهام و با تو میسازم

♫♫♫

حس خوبی نیست اصلا شبام پر از کابوسه

یه وقتا از دلتنگی آدم دلش میپوسه

چند وقته که تنهام و خونه برام خاموشه

تا کی باید فکر من با فکر تو داغون شه

چشمات و میبندی میخندی بازم وقتی حرفات و من یادت میندازم

با اینکه میدونم دروغ محضه بازم رویاهام و با تو میسازم

چشمات و میبندی میخندی بازم

وقتی حرفات و من یادت میندازم

با اینکه میدونم دروغ محضه

بازم رویاهام و با تو میسازم

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 07 تیر 1394 زمان : 5:20 بازدید : 125 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی