loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

عذاب الهوى یقتلنی شیالاه فی دنیا تمرمرنی شمیالاه عذاب عشق مرا می کشد، من این عذاب را که به سختی آزارم می دهد در زندگی متحمل می شوم شیاله شالو و شالو شیاله کلهم احزانی یبکون دهوالاه متحمل می شوم، متحم

عذاب الهوى یقتلنی شیالاه فی دنیا تمرمرنی شمیالاه
عذاب عشق مرا می کشد، من این عذاب را که به سختی آزارم می دهد در زندگی متحمل می شوم

شیاله شالو و شالو شیاله کلهم احزانی یبکون دهوالاه
متحمل می شوم، متحمل می شوم، من همه این اندوه را که می گرید متحمل می شوم

عذاب الهوى یقتلنی شیالاه فی دنیا تمرمرنی شمیالاه
عذاب عشق مرا می کشد، من این عذاب را که به سختی آزارم می دهد در زندگی متحمل می شوم

سحر عیونک جننی بسهماه حاجی بعذابک تجنی علیا
جادوی چشمانش با لبخندی مرا به جنون می کشد، با عذابت می خواهی مرا بکشی

على قلبی ماله و ماله احمدی ریته یوم مالو و عادو رحاله
هر چه در دل دارم برای اوست خیلی پاک نیست، متاسفم، واقعا متوجه نمی شوی

عذاب الهوى یقتلنی شیالاه فی دنیا تمرمرنی شمیالاه
عذاب عشق مرا می کشد، من این عذاب را که به سختی آزارم می دهد در زندگی متحمل می شوم

یا ابو الصحری جرحونی و جرحه قلبی عم یدلق
ای مرد صحرا، او مرا آزار داد و آزارش همچنان ادامه دارد

درباره متن آهنگ عربی ,
نظرات (0) تاریخ : جمعه 21 فروردین 1394 زمان : 12:41 بازدید : 136 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی