loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

حالا که روزگار دل ما را شکست با این سرکش مست دیگه چه میشه کرد وقتی سرنوشت خودش اونه نوشت با تقدیری که هست دیگه چه میشه کردشبتو سرای سینه دیونه داری کردمتوی این همه هیاهو خودم را یاری کردمنشستم و ن

حالا که روزگار دل ما را شکست
با این سرکش مست دیگه چه میشه کرد

وقتی سرنوشت خودش اونه نوشت
با تقدیری که هست دیگه چه میشه کرد

شبتو سرای سینه دیونه داری کردم
توی این همه هیاهو خودم را یاری کردم

نشستم و نشستم آبرو داری کردم
به عشق دیدن تو لحظه شماری کردم

تو پیدا شدی تو سر نوشت مدیدم مسافر راه بهشتم
تو ی دفتر مهربونی دل اسم نازنین تو نوشتم

قلبم راپر از نور امید کن
عزیزم بیا عشق و رو سفید کن
عزیزم بیا عشق و رو سفید کن



حالا که روزگار دل ما راشکست....................
.................................................................
.................................................................
.................................................................
رو سفید کن..................................................


درباره حمیرا ,
نظرات (0) تاریخ : شنبه 13 تیر 1394 زمان : 18:05 بازدید : 3070 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی