loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

تو همونی که عشقت رویای من شد تب به تو رسیدن دنیای من شد تو که هستی کنارم دگه چیزی نمیخوام تویی اوج همه دیوونگی ها دگه دل تو دلم نیست برای با تو بودن تورو دوست دارم تویی عشق من ای عشق من ♫♫♫ تو

تو همونی که عشقت رویای من شد

تب به تو رسیدن دنیای من شد

تو که هستی کنارم دگه چیزی نمیخوام

تویی اوج همه دیوونگی ها

دگه دل تو دلم نیست برای با تو بودن

تورو دوست دارم تویی عشق من

ای عشق من

♫♫♫

تو نشستی رو قلبم پاک و پراحساس

تو یه حس غریبی رویایی و خاص

من این احساس خوب و به تو مدیونم

دلامون تا ابد میمونه باهم

میخوام این راز عشق و همه دنیا بدونن

دل تو بامنه با من عشق من

ای عشق من

درباره مهدی مقدم ,
نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 22 تیر 1394 زمان : 2:37 بازدید : 218 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی