loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

تو برگشتی و حال من دوباره رو به راه شد در خوشبختی رو دنیام وا شد بهت قول میدم از چشم های تو چشم بر ندارم من این دفعه واسه عاشق شدن انگیزه دارم جونم به چشات بسته اس نرو که من نرم از دس ببین کی به

تو برگشتی و حال من دوباره رو به راه شد

در خوشبختی رو دنیام وا شد

بهت قول میدم از چشم های تو چشم بر ندارم

من این دفعه واسه عاشق شدن انگیزه دارم

جونم به چشات بسته اس نرو که من نرم از دس

ببین کی به تو دل بسته کسی که از همه خسته اس

جونم با تو می مونم این فال تو فنجونم

از وقتی که برگشتی رویایی شده خونم

♫♫♫

وقتی تو رو دیدم نگاهتو پسندیدم

به تو گفتم نا امیدم ولی دل به تو میدم

بهم گفتی دوستم داری میون خواب و بیداری

همه رفتن همه میرن ولی تو موندگاری

جونم به چشات بسته اس نرو که من نرم از دس

ببین کی به تو دل بسته کسی که از همه خسته اس

جونم با تو می مونم این فال تو فنجونم

از وقتی که برگشتی رویایی شده خونم

♫♫♫

وقتی تو رو دیدم نگاهتو پسندیدم

به تو گفتم نا امیدم ولی دل به تو میدم

بهم گفتی دوستم داری میون خواب و بیداری

همه رفتن همه میرن ولی تو موندگاری

جونم به چشات بسته اس نرو که من نرم از دس

ببین کی به تو دل بسته کسی که از همه خسته اس

جونم با تو می مونم این فال تو فنجونم

از وقتی که برگشتی رویایی شده خونم

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 22 تیر 1394 زمان : 2:47 بازدید : 131 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی