loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

هر بار شده برام تکرار صدات کنم نمی رسی به دادم دادم همه چیمو از دست خاطره هات زندس هنوز تو یادم هر بار شده برام تکرار صدات کنم نمی رسی به دادم دادم همه چیمو از دست خاطره هات زندس هنوز تو یادم غیر

هر بار شده برام تکرار صدات کنم نمی رسی به دادم

دادم همه چیمو از دست خاطره هات زندس هنوز تو یادم

هر بار شده برام تکرار صدات کنم نمی رسی به دادم

دادم همه چیمو از دست خاطره هات زندس هنوز تو یادم

غیر من دیوونه کی دیوونت میشه نرو

غیر من کی می خواد کی می خواد اینجوری تو رو

غیر من دیوونه کی دیوونت میشه نرو

غیر من کی می خواد کی می خواد اینجوری تو رو

♫♫♫

چشات بیشتر از هر چیزی همه حرفاتو بهم میگه

جز این فاصله و دوری چی مونده بینمون دیگه

دلم ، دلم دلتنگ تو میشه 

دلم از دست تو خونه

بگو دیوونه غیر از من آخه کی با تو میمونه

غیر من دیوونه کی دیوونت میشه نرو

غیر من کی می خواد کی می خواد اینجوری تو رو

غیر من دیوونه کی دیوونت میشه نرو

غیر من کی می خواد کی می خواد اینجوری تو رو

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 24 تیر 1394 زمان : 20:06 بازدید : 150 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی