loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

با تو زندگیم آرومه حسم از چشمام معلومهفقط با تو فقط با تو آرومم من این حسو به عشقه تو مدیونمفقط با تو فقط با تو آرومممن این حسو به عشقه تو مدیونمچه بی اندازه تو چشمات نازه نگاه تو دلم رو به تپش مینداز

با تو زندگیم آرومه حسم از چشمام معلومه
فقط با تو فقط با تو آرومم من این حسو به عشقه تو مدیونم
فقط با تو فقط با تو آرومم
من این حسو به عشقه تو مدیونم
چه بی اندازه تو چشمات نازه نگاه تو دلم رو به تپش میندازه
وجودت گرمه دلت آتیشه دلم از عشقت خسته نمیشه
دلم از عشقت خسته نمیشه
با تو زندگیم آرومه حسم از چشمام معلومه
فقط با تو فقط با تو آرومم من این حسو به عشقه تو مدیونم
فقط با تو فقط با تو آرومم
من این حسو به عشقه تو مدیونم

♫♫♫

چه بی اندازه تو چشمات نازه نگاه تو دلم رو به تپش میندازه
وجودت گرمه دلت آتیشه دلم از عشقت خسته نمیشه
دلم از عشقت خسته نمیشه
با تو زندگیم آرومه حسم از چشمام معلومه
فقط با تو فقط با تو آرومم من این حسو به عشقه تو مدیونم
فقط با تو فقط با تو آرومم
من این حسو به عشقه تو مدیونم

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 20 مرداد 1394 زمان : 11:27 بازدید : 168 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی