loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

امشب به جای تو با این پیاده رو تنها قدم زدمشهرو بدونه تو دیوونه کردم و تنها قدم زدمدرگیر میشم هر لحظه با خودم شادم نمیکنه حتی تولدمفهمیدن اینو همه غیر از تو که تک و تنها شدمبعد از تو هر کسی دوروبرم نش

امشب به جای تو با این پیاده رو تنها قدم زدم
شهرو بدونه تو دیوونه کردم و تنها قدم زدم
درگیر میشم هر لحظه با خودم شادم نمیکنه حتی تولدم
فهمیدن اینو همه غیر از تو که تک و تنها شدم
بعد از تو هر کسی دوروبرم نشست چیزی عوض نشد
وقتی نبودی و بال و پرم شکست چیزی عوض نشد
حالم چقدر بده این گریه ها من و آروم نمیکنه
هیچی به جز خودت اعصاب آدم و آروم نمیکنه

♫♫♫

نمیفهمی ولی بی تو غرورم داره رویه سرم آوار میشه
ببین پس لرزه های این جدایی داره با گریه هام تکرار میشه
درگیر میشم هر لحظه با خودم شادم نمیکنه حتی تولدم
فهمیدن اینو همه غیر از تو که تک و تنها شدم
بعد از تو هر کسی دوروبرم نشست چیزی عوض نشد
وقتی نبودی و بالو پرم شکست چیزی عوض نشد
حالم چقدر بده این گریه ها منو آروم نمیکنه
هیچی به جز خودت اعصاب آدم و آروم نمیکنه

نظرات (0) تاریخ : شنبه 24 مرداد 1394 زمان : 19:04 بازدید : 169 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی