loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

شک نکن کنارتم یه ذره از عشقم نمیشه کم فکر نکن به اینکه من بخوام یه لحظه از تو دور بشم بدون این و آدما حسودی میکنن به عشق ما با من بمون با من بمون آخه پیدا نمیشه دیگه عینه ما خیاله من ازت راحته عشق

شک نکن کنارتم یه ذره از عشقم نمیشه کم

فکر نکن به اینکه من بخوام یه لحظه از تو دور بشم

بدون این و آدما حسودی میکنن به عشق ما

با من بمون با من بمون آخه پیدا نمیشه دیگه عینه ما

خیاله من ازت راحته عشقه تو شبیه یه عادته

هم عاشقه توام هم عاشقه این رابطه

خیاله من ازت راحته عشقه تو شبیه یه عادته

هم عاشقه توام هم عاشقه این رابطه

که با تو دارم , خیلی دوست دارم

خیلی دوست دارم خیلی دوست دارم

♫♫♫

مثله تو نمیتونم پیدا کنم تو این دنیا

حست و دوست دارم مثله خوابه مثله رویاست

روزام با فکرت آروم میشه تنها

تو بگو که جدایی خیلی دوره از ما

خیاله من ازت راحته عشقه تو شبیه یه عادته

هم عاشقه توام هم عاشقه این رابطه

خیاله من ازت راحته عشقه تو شبیه یه عادته

هم عاشقه توام هم عاشقه این رابطه

که با تو دارم , خیلی دوست دارم

خیلی دوست دارم خیلی دوست دارم

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 25 شهریور 1394 زمان : 10:03 بازدید : 135 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی