loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

من که دلم و به عشقه تو باختم من که دنیام و تو قلبه تو ساختم میدونستی بری میمیرم نگو میری که من بی تو میمیرم بی تو دیگه از این زندگی سیرم تا نیای آروم نمیگیرم هیشکی نمیتونه بگیره جات و بگو بگو م

من که دلم و به عشقه تو باختم

من که دنیام و تو قلبه تو ساختم

میدونستی بری میمیرم

نگو میری که من بی تو میمیرم

بی تو دیگه از این زندگی سیرم

تا نیای آروم نمیگیرم

هیشکی نمیتونه بگیره جات و

بگو بگو میمونم با تو

نمیری نمیری تو از یادم

نیستی بی تو داره میمیره قلبم

میگیره میگیره و هر دم بیا بیا برس به فریادم

نمیتونه بگیره جات و

نمیری نمیری تو از یادم

♫♫♫

تو که باشی دلم سمت تو میره

نذار یکی دیگه جات و بگیره

بگو میای تا تنها نمونم

تویی تمومه بود و نبودم

تویی همه گرمایه وجودم

بگو تو میمونی آرومه جونم

هیشکی نمیتونه بگیره جات و

بگو بگو میمونم با تو

نمیری نمیری تو از یادم

نیستی بی تو دارهمیمیره قلبم

میگیره میگیره و هر دم بیا بیا برس به فریادم

هیشکی نمیتونه بگیره جات و بگو بگو میمونم با تو

نمیری نمیری تو از یادم نیستی بی تو داره میمیره قلبم

میگیره میگیره و هر دم

بیا بیا برس به فریادم

درباره سعید کرمانی ,
نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 14 مهر 1394 زمان : 20:53 بازدید : 136 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی