loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

أنا طبعی کده این طبیعت من است انا طبعی کده وبحب کده وبحب اعیش وماعندیش الا کده این طبیعت من است، این راه عشق من است و من تنها این راه را می شناسم دی حیاتی انا دی ملکی انا وانا مهما یکون برده هاکون ز

أنا طبعی کده
این طبیعت من است

انا طبعی کده وبحب کده وبحب اعیش وماعندیش الا کده
این طبیعت من است، این راه عشق من است و من تنها این راه را می شناسم

دی حیاتی انا دی ملکی انا وانا مهما یکون برده هاکون زی مانا
این زندگی من است، زندگی خودم، هر چه بشود، من باز هم خواهم ماند

عایشه سنی وبغنی و بحب الحیاه قلبی عایش سنینه وحیاته بهواه
دوست دارم که بخوانم و عاشق زندگی باشم، زندگی من زندگی در عشق اوست

بعمل اللی بحبه وبحسه اکید سانیه سانیه یا دنیا ح اعیشک انا
هر چه دوست دارم و احساس می کنم خواهم کرد، این زندگی را دقیقه به دقیقه تجربه خواهم کرد

عایزه افرح وارقص وادحک یا ناس هی دنیا وبنعیشها مره وخلاص
دوست دارم که شاد باشم و بخندم و برقصم، فقط یک زندگی خواهد بود و ما فقط یک بار زندگی خواهیم کرد

یاما قالوا وعادوا ولاموا کتیر بس بنسى وبکبر دماغی خلاص
آنها مرا به شدت ملامت می کنند، اما من همه چیز را فراموش می کنم

فی حیاتی حاجات تتعبنی ساعات مابقولش فی یوم مهما یکون عمر وفات
چیرهای زیادی در زندگی مرا خسته می کند، هرگز شکایتی نمی کنم، چرا که زندگی ادامه دارد

دنیا هاتتعاش ویا کده یا بلاش الجای والفات والحسابات محسبهاش
دوست ندارم هر بار از آن چه می آید و اتفاق خواهد افتاد صحبت کنم

درباره متن آهنگ عربی ,
نظرات (0) تاریخ : شنبه 16 آبان 1394 زمان : 9:06 بازدید : 2372 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی