loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

من از تو مینویسم کلام تازه ایتو از من می نویسی که پر آوازه ایرسیده وقت رفتن نشسته تو چشمام سکوت مبهم توشکسته تو صدامبرای کوچه آخر تو همراه منیبرای دل بریدندلیل رفتنیمی مونه کنج سینم هوای انتظار می

من از تو مینویسم کلام تازه ای
تو از من می نویسی که پر آوازه ای

رسیده وقت رفتن نشسته تو چشمام
سکوت مبهم توشکسته تو صدام

برای کوچه آخر تو همراه منی
برای دل بریدندلیل رفتنی

می مونه کنج سینم هوای انتظار
میخونم شعر رفتن تا برگرده بهار

تو دریای نگاهت شکسته قایقم
تو دنیای بزرگت غریبی عاشقم

برای شعر خوب تو می خونم
مسافر وقت رفتن خدا حافظ بگو


تو کوله بار عشقی سفر تا راه دور
که زیر سایه بون تو می مونم

سفر تا انتهاتو هم با من بیا
تویی همراه من تموم لحظه ها

تو تنها عاشقی برای قصه ها
بیا با من بمون تو نزد جاده ها

که مقصد منتظر برای ما
سکوت ومیشکنه صدای ما2

من ازتو می نویسم ....................
..............................................
..............................................
..............................................
...................................صدای ما


درباره حمیرا ,
نظرات (0) تاریخ : شنبه 13 تیر 1394 زمان : 2:31 بازدید : 648 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی