loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

وقتی میای تو کوچه دستو دلم میلرزهاگه بدم جونمو واسه ی چشات می ارزهصدتا خاطرخواه داری قد رعنا داریاشاره کن فدات شم آخ تو چقد ناز داری آخ که چقد ناز داری سارا خانوم فدات شم قربون اون چشات شمنباشی من مر

وقتی میای تو کوچه دستو دلم میلرزه
اگه بدم جونمو واسه ی چشات می ارزه
صدتا خاطرخواه داری قد رعنا داری
اشاره کن فدات شم آخ تو چقد ناز داری
آخ که چقد ناز داری

سارا خانوم فدات شم قربون اون چشات شم
نباشی من مریضم فقط تویی عزیزم
سارا خانوم فدات شم قربون اون چشات شم
نباشی من مریضم فقط تویی عزیزم

درباره حامد پهلان ,
نظرات (0) تاریخ : جمعه 06 آذر 1394 زمان : 10:54 بازدید : 159 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی