loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

لی لی لی لیلا یه عاشـق مثـل تو مجنون یه عاشق مثل من لیلا یه عاشـق مثـل تو مجنون یه عاشق مثل من لیلا دو دلبسته به عشق هم دو هم قصه دو هم رویا آه یه عاشـق مثـل تو مجنون یه عاشق مثل من لیلا یه عاشـق مثـ

لی لی لی لیلا

یه عاشـق مثـل تو مجنون یه عاشق مثل من لیلا
یه عاشـق مثـل تو مجنون یه عاشق مثل من لیلا
دو دلبسته به عشق هم دو هم قصه دو هم رویا
آه
یه عاشـق مثـل تو مجنون یه عاشق مثل من لیلا
یه عاشـق مثـل تو مجنون یه عاشق مثل من لیلا
دو دلبسته به عشق هم دو هم قصه دو هم رویا
آه.....دو عاشق

ما به هم رسیدیم مثل باغ و مهتاب
مثـل نـور و پـروانه مثل ماهی و آب
دریــا شــده قـلـب مـا دریــای دریــا
دو عاشق

ابر و ماه مهتاب بعد از این فرامـوش
از ستاره خورشید تا زمین فرامـوش
مـایـیـم و این عـشـق مـا تمـام دنیا
دو عاشق

لی لی لی لیلا

یه عاشـق مثـل تو مجنون یه عاشق مثل من لیلا
یه عاشـق مثـل تو مجنون یه عاشق مثل من لیلا
دو دلبسته به عشق هم دو هم قصه دو هم رویا
آه
یه عاشـق مثـل تو مجنون یه عاشق مثل من لیلا
یه عاشـق مثـل تو مجنون یه عاشق مثل من لیلا
دو دلبسته به عشق هم دو هم قصه دو هم رویا
آه

ما به هم رسیدیم مثل باغ و مهتاب
مثـل نـور و پـروانه مثل ماهی و آب
دریــا شــده قـلـب مـا دریــای دریــا
دو عاشق

ابر و ماه مهتاب بعد از این فرامـوش
از ستاره خورشید تا زمین فرامـوش
مـایـیـم و این عـشـق مـا تمـام دنیا
دو عاشق

لی لی لی لیلا


درباره لیلا فروهر ,
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 20 اسفند 1394 زمان : 14:32 بازدید : 288 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی