loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

عیون العسلیه چشمان عسلی باقى انت الاغلى ومرک عندى بیحلا تو با ارزش خواهی ماند و تلخی تو نزد من شیرین می شود راجع میه اهلا بیکفى ترمى السلام برگشتی، صد بار خوش آمدی، کافیست سلام کنی زعلانى بس شوى قر

عیون العسلیه
چشمان عسلی

باقى انت الاغلى ومرک عندى بیحلا
تو با ارزش خواهی ماند و تلخی تو نزد من شیرین می شود

راجع میه اهلا بیکفى ترمى السلام
برگشتی، صد بار خوش آمدی، کافیست سلام کنی

زعلانى بس شوى قرب قرب لی
البته کمی ناراحتم، به من نزدیک شو

عیون العسلیه وعت فیا الغرام
چشم عسلی، در من عشق را زنده کردی

قرب قرب لیا قرب لى تضمک
نزدیک شو، تا تو را در آغوش بگیرم

کیف کیف لک قلب تبعد کل هالایام
چطور توانستی که این همه روز دور شوی

قلبى تقبر قلبى کتیر کتیر شتقتلک
دلم، دلم را دفن می کنی، خیلی خیلی مشتاق توام

وبدى اقلک اکتر مش عم لاقى الکلام
دوست دارم بیشتر از اینها به تو بگویم، اما سخنانم کافی نیست

یاما لیالى نطرتک عالباب تصورتک
چه شبهایی که منتطرت نبودم و تو را در میان در تصورمی کردم

من دون قصدى عذرتک زعلى نسیتو قوام
بدون هیچ بهانه ای تو را بخشیدم و ناراحتیم را زود فراموش کردم

یمکن نحنا زعلنا حکینا اشیا وقلنا
ممکن است ما از هم ناراحت شویم و چیزهایی حرف زدیم و گفتیم

لکن ماتحملنا بعد وحیره وملام
اما ما نتوانستیم دوری و پریشانی و سرزنش را تحمل کنیم

درباره متن آهنگ عربی ,
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 زمان : 20:27 بازدید : 621 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی