loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

چی صدا کنم تو روتو که از گل بهتریکاشکی بد بودی عزیزم میشد از یادم بریکاشکی دل سنگ بودی تا که دلتنگ نبودمکاشکی بد بودی تا مناین همه یکرنگ نبودمتو به عاشقانه خوندن منو عادت دادیتو با خوبیات آخه منو خجال

چی صدا کنم تو رو
تو که از گل بهتری
کاشکی بد بودی عزیزم
میشد از یادم بری
کاشکی دل سنگ بودی
تا که دلتنگ نبودم
کاشکی بد بودی تا من
این همه یکرنگ نبودم

تو به عاشقانه خوندن منو عادت دادی
تو با خوبیات آخه منو خجالت دادی
چی بگم هرچی بگم از خوبیات کم گفتم
با تو از شادی و بی تو همش از غم گفتم
بگو چه فایده داره
که تو خوبیو ولی
من به سرزمین دلتنگی تو تبعیدم
تو چیکار کردی که من
از همه دنیا بریدم
تو چیکار کردی که من
از همه دنیا بریدم
چی صدا کنم تو رو
تو که از گل بهتری
کاشکی بد بودی عزیزم
میشد از یادم بری
چی صدا کنم تو رو
تو که از گل بهتری
کاشکی بد بودی عزیزم
میشد از یادم بری
چی صدا کنم تو رو
چی صدا کنم تو رو

تو به عاشقانه بودن منو عادت دادی
تو با خوبیات آخه منو خجالت دادی
چی بگم هرچی بگم از خوبیات کم گفتم
با تو از شادی و بی تو همش از غم گفتم
بگو چه فایده داره
که تو خوبیو ولی
من به سرزمین دلتنگی تو تبعیدم
تو چیکار کردی که من
از همه دنیا بریدم
تو چیکار کردی که من
از همه دنیا بریدم
چی صدا کنم تو رو
تو که از گل بهتری
کاشکی بد بودی عزیزم
میشد از یادم بری
کاشکی دل سنگ بودی
تا که دلتنگ نبودم
کاشکی بد بودی تا من
این همه یکرنگ نبودم
چی صدا کنم تو رو
تو که از گل بهتری
کاشکی بد بودی عزیزم
میشد از یادم بری
چی صدا کنم تو رو
تو که از گل بهتری
کاشکی بد بودی عزیزم
میشد از یادم بری
چی صدا کنم تو رو
چی صدا کنم تو رو


درباره لیلا فروهر ,
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 20 اسفند 1394 زمان : 14:35 بازدید : 196 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی