loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

وقتی هستی تو زندگی خوبه قلب من واسه تو داره میکوبه همه دنیامو به پای تو میدم عمر من عشقو من با تو فهمیدم میمیرم اگه تو نباشی اگه از دلم جدا شی میمیرم حتی یه لحظه تو فکر من نباشی میدونی بدون تنهام نباش

وقتی هستی تو زندگی خوبه
قلب من واسه تو داره میکوبه
همه دنیامو به پای تو میدم
عمر من عشقو من با تو فهمیدم
میمیرم اگه تو نباشی
اگه از دلم جدا شی
میمیرم حتی یه لحظه تو فکر من نباشی
میدونی بدون تنهام
نباشی سیاه میشه دنیام
میدونی که من میخوامت حتی تو خواب و رویام

 ♫♫♫

درباره امید جهان ,
نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 زمان : 13:01 بازدید : 178 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی