loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

تلالو خورشید.. تلالو خورشید ندارد برق چشمانت گو به همه عالم که بی تو شمع خموشم آنان که نور خورشید خواهند روی ماهت را ندیده ند مستانه برم آ که بنوشم باده ی پر جوشم   حکایتی ز دهانت به گوش ج

تلالو خورشید..
تلالو خورشید ندارد برق چشمانت
گو به همه عالم که بی تو شمع خموشم
آنان که نور خورشید خواهند روی ماهت را ندیده ند
مستانه برم آ که بنوشم باده ی پر جوشم

 

حکایتی ز دهانت به گوش جان من آمد
دگر نصیحت مردم حکایتیست به گوشم
به هوش بودم از اول که دل به کس نسپارم
شمایل تو بدیدم نه صبر ماند و نه هوشم

 ♫♫♫

مرا به هیچ بدادی و من هنوز بر سر آنم
در وجود تو مویی به عالمی نفروشم
به هوش بودم از اول که دل به کس نسپارم
شمایل تو بدیدم نه صبر ماند و نه هوشم

 ♫♫♫

هزار جهد بکردم که سِر عشق بپوشم
نبود بر سَر آتش میسرم که نجوشم
هزار جهد بکردم که سِر عشق بپوشم
نبود بر سَر آتش میسرم که نجوشم
به گوش جان تو آمد..

به هوش بودم از اول که دل به کس نسپارم
شمایل تو بدیدم نه صبر ماند و نه هوشم

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 25 فروردین 1394 زمان : 0:09 بازدید : 193 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی