loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

لحظه ی آخر حرفات تو وجودم اسیره برای دیدن چشمات دلم هر جا بگی میره لحظه ی دوباره بودن لحظه ی با تو نشستن لحظه ی جدایی هامون همشون در هم شکستن یادمه دستم تو دستات گرمی خاطره ها بود مثه کابوس مثه رویا ه

لحظه ی آخر حرفات تو وجودم اسیره
برای دیدن چشمات دلم هر جا بگی میره
لحظه ی دوباره بودن لحظه ی با تو نشستن
لحظه ی جدایی هامون همشون در هم شکستن
یادمه دستم تو دستات گرمی خاطره ها بود
مثه کابوس مثه رویا همیشه از ما جدا بود

 

حالا تو ای بهار من فرشته ی نجات من
بمون و تنهایی نرو به قلب تبر نزن

  ♫♫♫

دلیل همه خاطره هام بی تو زندگیم تباهه
بی تو بودن واسه ی من مثه کابوس سیاهه
اگه تو با من نباشی یا که از من تو جدا شی
یا مثه فرشته ها شی بری و پیشم نباشی
بری و پیشم نباشی..

حالا تو ای بهار من فرشته ی نجات من
بمون و تنهایی نرو به قلب تبر نزن

نظرات (0) تاریخ : جمعه 28 فروردین 1394 زمان : 18:17 بازدید : 173 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی