loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

عینى علیک چشمان به توست عینى علیک انا عینى علیک … بحن لیک انا بحن لیک چشمانم به توست، چشمانم به توست، دلتنگ توام، دلتنگ توام هیمانه یانا امانه علیک … ریحنى متسبنیش کده عاشقم، لطفا &hel

عینى علیک
چشمان به توست

عینى علیک انا عینى علیک … بحن لیک انا بحن لیک
چشمانم به توست، چشمانم به توست، دلتنگ توام، دلتنگ توام

هیمانه یانا امانه علیک … ریحنى متسبنیش کده
عاشقم، لطفا … به من آرامش بده، اینگونه رهایم نکن

مالى بدوب انا مالى بدوب … وانا یادوب کده وانا یادوب
مشکل من چیست؟ اشتباه من چیست؟ … اینگونه من میسوزم، اینگونه من میسوزم

حالا من لحظه فى لحظه ادوب والحب یعمل کل ده
به سرعت سوختم، فقط در یک لحظه سوختم و هشق همه اینها را باعث شد

جرالى ده اللى جرالى لیه هو انت تطلع مین یابیه
چرا اینها به سر من آمد، تو که هستی که این به سر من آمد

شوقک وصلى حصلى ایه وده باینله ده ده اللى اسمه ایه
دلتنگی تو به من رسید و با من چه کرد … آه به کسی که حتی اسمش را هم نمی دانم

الحب صیاد القلوب یاماما یاماما دوب قلبى دوب
عشق دلها را صید میکند، آه مادر، آه مادر، دلم را سوزاند

وبالاماره مش عارفه انام ولا انا عارفه کام ولا انا فاهمه لیه
و با همه اینها نمی توانم بخوابم، نمیدانم چقدر، دلیلش را هم نمی دانم

شایفه الحیاه متزوقه مزاجى حلو مروقه
زندگی را دیدم، چشیدم، در شرایط خوبی هستم، همه چیز راحتست

معقوله من اول لقا حاسه انى عرفاک من سنین
آیا ممکن است از اولین باری که تو را دیدم، احساس کرده باشم که سالها تو را میشناسم؟

استنى على مهلک یاعم هو انت ایه معندکش دم
صبر کن، پایین بیا عمو، تو هیچ خونی در بدن نداری؟

قبل ما تمشى من المکان انا عایزه اقولک کلمتین
پیش از این که اینجا را ترک کنی، میخواهم کمی با تو حرف بزنم

درباره متن آهنگ عربی ,
نظرات (0) تاریخ : شنبه 29 فروردین 1394 زمان : 0:34 بازدید : 2401 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی