loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

غم داره قلبه من تو سینه داغون میکنهاشک من دامنم رو ستاره بارون میکنهبس که گریه کردم اشکی برام نموندهقلبه نا امیدم حالا تنها موندهای خدا کاسه ی صبرم سزراومدشب شد و دوباره یارم نیومدولی افسوسدله من خواب

غم داره قلبه من تو سینه داغون میکنه
اشک من دامنم رو ستاره بارون میکنه
بس که گریه کردم اشکی برام نمونده
قلبه نا امیدم حالا تنها مونده
ای خدا کاسه ی صبرم سزراومد
شب شد و دوباره یارم نیومد
ولی افسوس
دله من خواب نداره
میشینم تا یکی پیغوم بیاره
بس که گریه کردم...........................

درباره مهستی ,
نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 زمان : 2:06 بازدید : 299 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی