loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

اسعد الله مساک خداوند عصر تو را مبارک گرداند اسعد الله مساک یاللى ملکنى هواک خداوند عصر تو را مبارک گرداند، تو، کسی عشقش مرا تصاحب کرده است یااغلى من حیاتى وشى حیاتى بلاک تو، کسی که از زندگی من با ا

اسعد الله مساک
خداوند عصر تو را مبارک گرداند

اسعد الله مساک یاللى ملکنى هواک
خداوند عصر تو را مبارک گرداند، تو، کسی عشقش مرا تصاحب کرده است

یااغلى من حیاتى وشى حیاتى بلاک
تو، کسی که از زندگی من با ارزشتر است، زندگی من بدون تو چیست؟

اجمع احساسى واجیک ابیک فى عمرى ابیک
همه احساسم را جمع کردم و سوی تو آمدم، تو را در زندگیم میخواهم، تو را می خواهم

امشى بخطوه حنینی واتمنى لقاک
در مسیر مهرم گام برداشتم و آرزو کردم که تو را ببینم

تحضنک لحظه حنانى والقى فى عینک مکانى
لحظات مهربانی ام تو را در آغوش کشیدم و در چشمانت جای خودم را پیدا کردم

تسعد بشوفک عیونى واروى بحبی ظماک
چشمانم وقتی تو را می بینند شادی را احساس می کنند و من اشتیاقت را از عشقم لبریز می کنم

درباره متن آهنگ عربی ,
نظرات (0) تاریخ : شنبه 29 فروردین 1394 زمان : 12:36 بازدید : 481 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی