loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

لا تلوم ملامت نکن لا تلوم اللی یخاف من العیون آنهایی که از چشمها می ترسند را ملامت نکن اللی تذبح فی غلاها من یکون آنها که برای ارزشهایشان هر کسی را فدا می کنند لالا لاتلوم اللی تولع بالغرام نه! آن


لا تلوم
ملامت نکن

لا تلوم اللی یخاف من العیون
آنهایی که از چشمها می ترسند را ملامت نکن

اللی تذبح فی غلاها من یکون
آنها که برای ارزشهایشان هر کسی را فدا می کنند

لالا لاتلوم اللی تولع بالغرام
نه! آنهایی که با عشق می سوزند را ملامت نکن

اللی … اللی وصل فی الهوی حد الجروح
آنهایی که تا پای آزار و عذاب هم عاشقند

لا تلوم اللی یخاف من العیون
آنهایی که از چشمها می ترسند را ملامت نکن

الهوی مایعرف صغیر وکبیر
عشق هیچ سنی را نمی شناسد، کوچک و بزرگ

لا مصالح بینهم مایصیر
اهمیتی ندارد که چه می شود

المحبه دربها شوق و سلام
عشق به آرامش و شور را هدف قرار می دهد

والبشر تتساوی فی نفس المصیر
و انسانها مانند هم هستند و مثل هم رفتار می کنند

یاهنا المحبوب اللی حصل مناه
چه قدر معشوقی که به آرزویش می رسد خوش اقبال است

شاف خله عایش الفرحه معاه
کسی را ملاقات کن که با تو در شادی زندگی کنی

اللی ماجرب والله حرام
کسی که بد اقبالی را تجربه نکرده باشد

ماعرف طعم السعاده والحیاه
کسی که طعم شادی و زندگی را نشناسد

درباره متن آهنگ عربی ,
نظرات (1) تاریخ : دوشنبه 31 فروردین 1394 زمان : 14:52 بازدید : 714 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط M E L I K A در تاریخ 1394/11/16 و 14:03 دقیقه ارسال شده است

ممنون خیلی قشنگ بود من عاشق زبان و آهنگ و رقص عربی هستم و الان حداقل 150 تا آهنگ عربی رو از حفظ و بدون غلط میخونمشکلک


کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی