loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

مشتاقه لیک دلتنگ توام مشتاقه لیک شوق الهوى لروحی دلتنگ توام، روح و جانم شور و شوق تو را دارد و حیاه عنیک دابه انا روحی به چشمانت سوگند که هستی ام می سوزد من زمان مشتاقه انا اشوفک دیر زمانیست که شور

مشتاقه لیک
دلتنگ توام

مشتاقه لیک شوق الهوى لروحی
دلتنگ توام، روح و جانم شور و شوق تو را دارد

و حیاه عنیک دابه انا روحی
به چشمانت سوگند که هستی ام می سوزد

من زمان مشتاقه انا اشوفک
دیر زمانیست که شور و شوق دیدن تو را دارم

یا زمان ارجعلی بوصوفک
ای روزگار او را به من بازگردان

و السبب بعدک حبیبی
و دلیلش پس از توست عزیزم

السبب بعدک حبیبی
دلیلش پس از توست عزیزم

حبیبی السبب بعدک
عزیزم تو پس از دلیلی

و السبب بعدک حبیبی
و دلیل پس از توست عزیزم

حن علی حن علی و ارف على حالی
با او مهربان باش، همانطور که هست او را بپذیر

لیلی طال لیلی طال حبک تلف فی حالی
شبها طولانیست و عشقت مرا در بر گرفته است

العیون السود ولهانه ولهانه
چشمانت و من، شور قلبم

للهوى یا قلبی عطشانه عطشانه
قلب من تشنه عشق است

یا قمر یا قمر سهرانه للغالی
ماه، ماه، برای تو گرانبها بیدار است

سور دا سور دا فی قلبی و بالی
و تصویرت در قلب و ذهن منست

مهما صار ما انسى ایامک ایامک
اهمیتی ندارد چه می شود، من روزهایت را فراموش نمی کنم

انتظر ترجعلی بغرامک بغرامک
آرزو می کنم که به سویم بازگردی، با عشقت، با عشقت

درباره متن آهنگ عربی ,
نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 31 فروردین 1394 زمان : 22:42 بازدید : 1958 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی