loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

  فک نکن میگم دوست دارم از رو علاقمه به همه میگم دوست دارم تیکه کلاممه تو نمیدونی که چه چیزایی تو خیالمه واسه تو نقشه کشیدم خیلی یه عالمه تیکه کلاممه … میگم میخوامت یه عالم من مثل هی

 

فک نکن میگم دوست دارم از رو علاقمه

به همه میگم دوست دارم تیکه کلاممه

تو نمیدونی که چه چیزایی تو خیالمه

واسه تو نقشه کشیدم خیلی یه عالمه

تیکه کلاممه … میگم میخوامت یه عالم

من مثل هیچکسی نیستم فرق دارم باهمه

تیکه کلاممه … میگم میخوامت یه عالمه

کسی تو زندگیم نیس خیلی خوش به حالمه

♪♪♪♪♪♪♪♪

یه روزی دلمو شکستی میدونم که یادته

داری میشنوی صدامو همینم زیادته

هی ازم نپرس که میشه برگرده رابطه

دیگه دوست ندارم جواب سوالته

تیکه کلاممه … میگم میخوامت یه عالم

من مثل هیچکسی نیستم فرق دارم باهمه

تیکه کلاممه … میگم میخوامت یه عالمه

کسی تو زندگیم نیس خیلی خوش به حالمه

نظرات (0) تاریخ : جمعه 08 خرداد 1394 زمان : 1:46 بازدید : 271 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی