loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

اللی کان آنچه بود اللی کان من قبلک انت آنچه بود پیش از تو بود و انت مش جنبی وقتی تو با من نبودی مکنتش عایشه فیه در واقع من زندگی نمی کردم و اللی حیکون بعدک انت و این پس از تو خواهد بود لو مکنتش ا

اللی کان
آنچه بود

اللی کان من قبلک انت
آنچه بود پیش از تو بود

و انت مش جنبی
وقتی تو با من نبودی

مکنتش عایشه فیه
در واقع من زندگی نمی کردم

و اللی حیکون بعدک انت
و این پس از تو خواهد بود

لو مکنتش انت فیه
اگر با من نباشی

یا ریتنی اموت قبلیه
آروز می کنم همان لحظه بمیرم

انت عارف حبک انت عمللی ایه
تو می دانی عشقت با من چه می کند

شفت دنیا احلى من اللی حلمت بیه
دنیای را تجربه کردم که از رویای من زیباتر بود

مابقیتش عارفه انا اتودلت من النهارده
حتی نمی دانستم که امروز به دنیا آمده ام

و الا انا لو عشت قبلک عشت لیه
اگر پیش از تو وقتی به دنیا آمدم زندگی کردم

احلى حاجه فی عمری حصلت
زیباترین اتفاق زندگی من رخ داد

لما جیت و قلت لی بتحبنی
وقتی آمدی و گفتی دوستم داری

قولی ایه حاتمنى تانی
من فقط می دانم چه چیزی مرا به تو وابسته کرده است

بعد حبک یا حبیبی
پس از عشق تو عزیزم

ایه حیهمنی
به امید این که تو دوست داشته باشی

درباره متن آهنگ عربی ,
نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 31 فروردین 1394 زمان : 22:59 بازدید : 1453 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی