loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

You gotta help me, I'm losing my mind شما باید کمکم کنید، من دارم عقلم رو از دست میدم   Keep getting the feeling you wanna leave this all behind همش این حس رو دارم که شما میخواید ترکم کنید و

You gotta help me, I'm losing my mind

شما باید کمکم کنید، من دارم عقلم رو از دست میدم

 

Keep getting the feeling you wanna leave this all behind

همش این حس رو دارم که شما میخواید ترکم کنید و همه چی رو فراموش کنید


(Leave behind یعنی ترک کردن و فراموش کردن همه چیز

گروه از طرفدار هاشون میخواد که هرگز اون ها رو فراموش نکنن)

 

I thought we were going strong, I thought we were holding on

فکر کنم داشتیم به سمت موفقیت میرفتیم، فکر کنم داشتیم به راهمون ادامه میدادیم

 

(Go strong یعنی با قدرت پیش رفتن به سمت موفقیت رفتن

Hold on یعنی تحمل کردن و با وجود سختی به راه ادامه دادن)

 

Aren't we?

مگه نه؟ (مگه اینطور نیست؟)

 

No, they don't teach you this in school

نه این رو تو مدرسه بهتون یاد نمیدن

 

(یه اصلاح هست یعنی اینکه یه چیزهایی رو

خودت باید درک کنی و آموختنی نیست)

 

Now my heart's breaking and I don't know what to do

الان قلبم داره میکشنه و نمیدونم چی کار باید بکنم

 

I thought we were going strong, I thought we were holding on

فکر کنم داشتیم به سمت موفقیت میرفتیم، فکر کنم داشتیم به راهمون ادامه میدادیم

 

Aren't we?

مگه نه؟

 

شروع کورس

You and me got a whole lot of history

من و شما به اندازه یه عالم تاریخ (خاطره) داریم

 

(گرون وان دایرکشن قراره تا یه مدتی کار نکنند و استراحت کنن

و این اهنگ رو برای طرفدار ها و فن ها شون خوندن)

 

We could be the greatest team that the world has ever seen

ما میتونیم بهترین تیمی باشیم که دنیا تا به حال به خودش دیده

 

You and me got a whole lot of history

من و شما به اندازه یه عالم تاریخ داریم

 

So don't let it go, we can make some more

پس (این خاطرات رو) فراموش نکنید، ما میتونیم (خاطرات) بیشتری بسازیم

 

we can live forever

ما میتونیم تا ابد زندگی کنیم

 

(تیم ما و طرفدارهاش میتونه جاودانه در ذهن همه بمونه)

 

پایان کورس

 

All of the rumours, all of the fights

همه این شایعات، همه این درگیری ها

 

But we always find a way to make it out alive

اما همیشه یه راهی پیدا میکردیم که خودمون رو بیرون بکشیم

 

I thought we were going strong, I thought we were holding on

فکر کنم داشتیم به سمت موفقیت میرفتیم، فکر کنم داشتیم به راهمون ادامه میدادیم

 

Aren't we?

مگه نه؟

 

تکرار کورس

 

Minibars, expensive cars, hotel rooms

مینی بار، ماشین ها گرون قیمت، اتاق های هتل مجلل

 

And new tattoos, the good champagne, and private planes

خالکوبی های جدید، شامپاین های ناب، و هواپیمای شخصی

 

 But we don't need anything

اما ما هیچیکدومش رو لازم نداریم

 

Cause the truth is out

چون حقیقت آشکار شده

 

 I realize that without you here life is just a lie

فهمیده ام که زندگی بدون شما ها دروغی بیش نیست

 

(اونها تا وقتی طرفدارهاشون رو دارند هیچ چیز تجملی و گرون قیمت نیاز ندارد)

 

This is not the end, this is not the end

این آخرش نیست، این آخرش نیست

 

(گروه وان دایرکشن گفته که این یه استراحت موقتی هست)

 

 we can make it, you know it, you know

ما از پسش بر میایم و شما ها اینو میدونید، میدونید

 

تکرار کورس

 

So don't let me go, so don't let me go

پس فراموشم نکنید، فراموشم نکنید

 

we can live forever

ما میتونیم تا ابد زندگی کنیم

 

Baby don't you know, baby don't you know

عزیم نمیدونی که، عزیزم نمیدونی که؟

 

we can live forever

ما میتونیم تا ابد زندگی کنیم؟

درباره متن آهنگ غربی ,
نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 29 آذر 1394 زمان : 23:04 بازدید : 1079 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی