loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

خفف علی شوی کمی به من سخت نگیر خفف علیا شوی یانور کل الحی ای روشنایی همه محله، کمی به من سخت نگیر انا احبک موت انا احبک موت من تو را در حد مرگ دوست دارم وانت بحیاتی ضی و تو نور زندگی منی لو غبت عن

خفف علی شوی
کمی به من سخت نگیر

خفف علیا شوی یانور کل الحی
ای روشنایی همه محله، کمی به من سخت نگیر

انا احبک موت انا احبک موت
من تو را در حد مرگ دوست دارم

وانت بحیاتی ضی
و تو نور زندگی منی

لو غبت عنی یوم یاویل ویلی ویل
اگر روزی از من دور شوی، وای بر من، وای بر من

صعبه یجیلی النوم
به سختی خواب به سراغم می آید

وانت بعمری فی
و تو در زندگی منی

حبیبی مهما کنت
عشق من هر چه که بودی

فی عیونی اغلی شئ
در چشم من با ارزشترینی

طبعا حیاتی انت
و بدون شک تو زندگی منی

سیل الهوا والمای
مانند نفس و آبی برای من

درباره متن آهنگ عربی ,
نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 زمان : 14:52 بازدید : 187 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی