loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

بتفکر فی ایه به چه می اندیشی بتفکر فی إیه حبیبی وساکت بس لیه به چه می اندیشی عزیزم و چرا فقط ساکتی دی کلمه فی ثانیه تقولها تاخود قلبی طب قولها لی ولو بعینیک اگر این را در یک ثانیه هم بگویی دلم را با

بتفکر فی ایه
به چه می اندیشی

بتفکر فی إیه حبیبی وساکت بس لیه
به چه می اندیشی عزیزم و چرا فقط ساکتی

دی کلمه فی ثانیه تقولها تاخود قلبی طب قولها لی ولو بعینیک
اگر این را در یک ثانیه هم بگویی دلم را با خود می بری، پس اون با چشمانت هم که شده بگو

حالی ماهوش حالی وبنادیک
حال خوشی ندارم و تو را صدا می زنم

تانی هقول تانی بموت فیک
دوباره و دوباره می گویم که برایت می میرم

مهما هیجرالی هعیش لیک
هر چه برای من پیش آید برای تو زندگی خواهم کرد

ده اللی بینا غرام
این که بین ماست عشق است

سهرانه عیونی ف لیالیک
چشمانم در شبهایت بیدارند

نفسی بلیله أنام
دلم می خواهد که یک شب بخوابم

موضوع مش کبیر وعیبک بتفکر کتیر
مسئله ی بزرگی نیست، اشتباهت اینست که به آن زیاد فکر می کنی

بحبک کلمه سهله ومش مستهله
دوستت دارم عبارت ساده ایست و گفتنش ناممکن نیست

تاخود کل الوقت ده لیه
چرا همه لحظات را اینگونه سپری می کنی

درباره متن آهنگ عربی ,
نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 زمان : 15:08 بازدید : 832 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی